Saturday, November 24

ALI PROJECT - La vie en rose


La vie en rose

by ALI Project
Album: CLASSICS (2001)
[audio]

Lyrics: Edith Piaf. Music: Louigy 1942


French

Quand il me prend dans ses bras,
Il me parle tout bas
Je vois la vie en rose,
Il me dit des mots d'amour
Des mots de tous les jours,
Et ça me fait quelque chose
Il est entré dans mon cœur,
Une part de bonheur
Dont je connais la cause,
C'est lui pour moi,
Moi pour lui dans la vie
Il me l'a dit, l'a juré
Pour la vie.
Et dès que je l'aperçois
Alors je sens en moi
Mon cœur qui bat.

Quand tu me prends dans tes bras,
Tu me parles tout bas
Je vois la vie en rose,
Tu me dis des mots d'amour
Des mots de tous les jours,
Et ça me fait quelque chose
Tu es entré dans mon cœur,
Une part de bonheur
Dont je connais la cause,
C'est toi pour moi,
Moi pour toi dans la vie
Tu me l'as dit, l'as juré
Pour la vie.
Et dès que je t'aperçois
Alors je sens en moi
Mon cœur qui bat.


English Translation

When he takes me in his arms
He whispers to me
"I see a life of pleasure." (pink)
He tells me words of love
Words eternal
And it does something to me
He came into my heart
A part of happiness
Of which I know the reason
It is he for me, me for him, in life
He told me
He swore it
For life.
And as soon as I see him
Then I feel in me
My heart that beats.

When you take me in your arms
You whisper to me:
"I see a life of pleasure" (pink)
You tell me words of love
Words of every day
And it does me something
You entered in my heart
A part of happiness
Of which I know the reason
It is you for me, me for you, in life
You told me
You swore it
For life.
And as soon as I see you
Then I feel in me
My heart that beats.


Source: LyricWiki.org


No comments: